Platba a dodání
Přeprava zboží přepravní službou PPL, osobní odběr, způsoby platby, ceny dopravy...
Přeprava zboží přepravní službou PPL
Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 1 až 5 pracovních dnů. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností a s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. V případě nedostupnosti objednaného zboží zákazníkem má provozovatel právo objednávku zákazníka zrušit. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou e-mailu.
Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby u přepravní služby. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Zboží je doručeno po celé ČR a SR druhý pracovní den po odeslání balíku. V den doručení je třeba, aby na doručovací adrese byla osoba schopná zásilku převzít, případně v blízkosti místa, řidič kontaktuje zákazníka na uvedeném telefonním čísle. Zboží bude doručeno na korespondenční, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu).
Podmínky doručení. Při zaslání firmou PPL se doručení řídí podmínkami firmy PPL.
Osobní odběr
Při osobním odběru si zboží vyzvednete na naší provozovně. Zboží můžete vyzkoušet a zkontrolovat před jeho převzetím. Na prodejně je možnost nákupu i bez předchozího objednání. Ceny na prodejně jsou shodné s cenami na e-shopu.
Převzetí zboží při doručení
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu, a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.
Způsoby platby
- Osobní odběr zboží na provozovně
- V hotovosti při převzetí osobně na provozovně
- Platební kartou při převzetí zboží osobně na provozovně
- Platba převodem na účet před osobním odběrem zboží na provozovně
- Způsoby platby při zaslání zboží v balíku
- Platba převodem na účet před zasláním zboží dopravci
- Platba dobírkou při přebírání zboží od dopravce
Ceny dopravy
PPL – ČR: 100 Kč
PPL – SVK: 250 Kč